Router je potřeba umístit do místnosti, kde jej bude nejčastěji používat většina zařízení. Ačkoliv se může umístění například na chodbě zdát jako nejpraktičtější, protože se tam může nacházet internetová přípojka, zařízení v obýváku už nebudou v ideálním dosahu Wi-Fi O2 Smart Boxu. Zvažte tedy, jestli máte možnost O2 Smart Box přestěhovat na vhodnější místo.
Pokud nemáte možnost O2 Smart Box přesunout a nebo se problém se slabým signálem týká jen několika zařízení, můžete signál posílit O2 Smart Boosterem. Ten byl vyvinut přímo pro O2 Smart Box, čímž je zajištěna naprostá kompatibilita a rychlost Wi-Fi se tak nedegraduje jako při použití běžného Wi-Fi repeateru, který zbytečně vytváří další Wi-Fi síť. O2 Smart Boosterů můžete připojit více, čímž dokážete pokrýt opravdu velké prostory aniž byste přišli o funkce inteligentní Wi-Fi.
Každá domácnost se liší a proto se Wi-Fi signál nikdy nebude na dvou různých místech chovat identicky. Tloušťka či materiál zdí a samotný nábytek v domácnosti má vliv na propustnost Wi-Fi signálu. I v tomto případě je nutné zvážit přemístění O2 Smart Boxu nebo pořízení O2 Smart Boosteru. Ten se dá se Smart Boxem propojit i LAN kabelem, což umožňuje umístit jej i do míst s velmi slabým původním signálem Wi-Fi.
Pokud jsou v okolí vašeho routeru další elektronická zařízení, mohou rušit WiFi signál. V takovém případě můžete zkusit změnit kanál routeru nebo přesunout jiná zařízení pryč od routeru. Nejčastější příklady takových zařízení jsou další routery, například sousedů, ale také mikrovlné trouby, chůvičky či zařízení využívající Bluetooth.
Pokud je slabý signál hlášen jen u jednoho vašeho zařízení, může být problém v něm. Zkuste jej restartovat, případně zkontrolujte, že nejsou k dispozici aktualizace. U notebooků či PC s Wi-Fi zkontrolujte, zda-li není dostupná aktualizace Wi-Fi driverů. Pokud problém přetrvá i nadále, zkuste se podívat na internet, jestli další uživatelé stejného zařízení také neřeší podobný problém, případně kontaktujte výrobce.